Klantenservice

iDEAL is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Betalingen zijn mogelijk via de 10 grote banken van Nederland: ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank,Triodos Bank en van Lanschot.

Maestro en Mastercard zijn allebei diensten van het bedrijf MasterCard Worldwide inc. Mastercard is een creditcard, Maestro is een debetkaart. De betaalwijze van deze kaarten verschilt een klein beetje. De betalingen die je met een debetkaart doet worden namelijk gelijk van de rekening afgeschreven, die van creditcards niet.
 
De Visa / creditcard is een pasje waarmee je wereldwijd kunt betalen. Elke uitgave gaat pas aan het eind van de maand van de bankrekening af. Bij een normale bankpas gebeurt dat altijd onmiddellijk. De uitgever van de creditcard schiet jou elke betaling voor. Hij stuurt je aan het eind van de maand een rekening met alle betalingen die je hebt gedaan.Je kunt die rekening meteen helemaal voldoen, binnen een aantal dagen na ontvangst. In dat geval kost het voorschieten je niets. Je hebt dan eigenlijk een heel korte, renteloze lening gehad.
 
Overboeking, Als een klant kiest voor overboeking, krijgt hij een scherm te zien met een betaalverzoek met een uniek kenmerk. De klant kan vervolgens direct inloggen in zijn eigen vertrouwde bankomgeving om het bedrag over te maken, of hij kan ervoor kiezen om het verzoek eerst naar zijn e-mail te sturen en het later over te maken.
 
Bank overschrijving, ook zelf overmaken behoort tot de mogelijkheid, zodra je de bestelling hebt geplaatst kom je op een pagina waar je een code te zien krijgt, je wordt gevraagd deze te vermelden wanneer je zelf gaat overboeken. Alleen dan wordt de betaling automatisch verwerkt. Het is beter niet zelf naar ons rekening nummer over te boeken omdat wij hier dan geen melding van krijgen in ons systeem en uw bestelling als niet betaald blijft staan. De order wordt dan ook niet verwerkt, en na 14 dagen ontvang je automatisch een herinnering van de openstaande betaling. Wij vinden het prettig indien wij op de hoogte worden gebracht wanneer de betaling is voldaan. Indien je een betalingsbewijs kunt tonen per email kan dit de afhandeling van jouw order versnellen.  

F.A.Q.

Er komen geen extra kosten bij.